Terug naar lijst

G4X StormX

  • G4X StormX - Link ECU
  • Artikelcode: 108-4000

€ 1.850,00 incl.BTW€ 1.528,93 (excl. 21% BTW)

PRODUCTOMSCHRIJVING

Geavanceerde tuning functies voor een betaalbare prijs.

De Link G4X StormX ECU is de nieuwste versie van onze betrouwbare, middelgrote ECU. Met acht injector- en acht ontstekingsaandrijvingen maakt het sequentiële injectie en directe vonk mogelijk op motoren met maximaal acht cilinders of vier rotoren.

De StormX heeft alle upgrades van de AtomX en MonsoonX, maar biedt meer geavanceerde afstemmingsfuncties zoals een ingebouwde trigger-oscilloscoop, stappenmotor-stationairregeling, roterende oliemeetpompregeling, ingebouwde klopregeling, open en gesloten lus-boostregeling plus de meeste motorsportfuncties, waaronder Volledige schakelbediening, Antilag en Launch Control.

De StormX heeft uitgebreide datalogging en reageert sneller met een hogere bandbreedte dan zijn G4+ Storm-voorganger. G4X beschikt over 512 megabyte aan logging bij 32bit met maximaal 250 kanalen, elk beperkt tot maximaal 1 kHz per kanaal (door het besturingssysteem), met een maximum van 100 kSamples/sec.

Het beschikt ook over een 8x hogere communicatiesnelheid, waardoor u logs 8x sneller kunt downloaden en alle logging snel naar een nieuwe en verbeterde PCLink kunt pushen - beschikbaar om te downloaden hieronder op het tabblad Functies.

De StormX is ideaal voor:

  • 8 x digitale ingangen
  • 3 x Temperatuur ingangen
  • 8 x analoge ingangen
  • 2 x trigger-ingangen
  • 2 x detonatie ingangen
  • 8 x injectieaandrijvingen
  • 8 x ontstekingsdrivers
  • 8 x hulpuitgangen^
  • +5V Sensorvoeding
  • +8V Sensorvoeding
  • ^ongebruikte brandstof- en ontstekingsaandrijvingen kunnen worden gebruikt als extra Aux-uitgangen
  • 1 x CAN-bus
  • 1 x USB-tuning-aansluiting
  • Verbeterde communicatiechip (minstens 8 x sneller dan G4+ V2)


Geavanceerde functies die niet te vinden zijn op de kleinere Link ECU's (AtomX en MonsoonX):

  • Ingebouwde trigger-oscilloscoop.
  • Ingebouwde klopregeling - ondersteuning voor twee klopsensoren die rechtstreeks op de ECU zijn aangesloten. Geen externe versterker nodig.
  • Boostregeling kan open of gesloten zijn met maximaal drie schakelbare tafels.
  • Idle valve solenoid of stepper motor control.
  • Roterende oliedoseerpompbesturing.
  • De meeste Motorsport-functies, waaronder volledige schakelcontrole, antilag en launch control
  • Tot 4 volledig variabele VVT-nokken met closed loop.


Installatie gids

Als er meer informatie nodig is, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!